fredag 1 juni 2012

Fredagsbestyr

I dag är det fredag och det är detsamma som min "pappersdag". Anki, som är anställd här på halvtid, jobbar förmiddag idag och Anna, bästa praktikanten, löser av henne i eftermiddag. Det är bara för mig att bita ihop och gilla läget. Jag har absolut det bästa av bästa jobb man kan tänka sig om man har intresse för hundar vill säga... Men, som vilket företag som helst så drar det ju naturligtvis med sig allt annat också som tar en oerhörd tid. Fakturering, löner, momsrapportering, annonsering mm mm. Delar jag upp det så tycker jag egentligen att alla bitar är roliga, men tiden... Den springer iväg och jag är en stoooooor tidsoptimist. Så nu fortsätter jag med min fakturering och lite annat smått och gott inom pappersvärlden. Lite senare bär det av till Johan och Jeanette på Skivarps Gästgivaregård för att avnjuta en fantastisk avsmakningsmeny med goda viner. Önskar alla en fin fredag för det ska jag ha.

  •                                                

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar